TEATED
- Too kooli uuesti vahetusjalanõud ning võta nende jaoks kott kaasa.
- 9.01.24 sul peab olema vastatud teine raamat
- 19.02 iseseisva õppimise päev (info tuleb varsti)
- sinu lugemisoskust ehk õpiku tekstide lugemist tunnis.
- kirjatehnikat (kolmapäevane kodune leht)
- ühe vabalt valitud muinasjutu ümber jutustamist (alustame jutustamist reedel ja jätkame järgmisel nädalal)
- iseseisvat tööd tekstiga (lühikese jutu iseseisev lugemine ja selle kohta küsimustele vastamine) reedel
- iseseisvalt kordamisülesannete täitmist töövihikus (teisipäeval)
- esmaspäeval ringjoone joonistamist, lõikamist ja selle kujundamist
- kolmapäeval laia pintsliga tausta maalimist ja lumememme kujundamist
EESTI KEEL (õ lk 46) - Alustame uue järjeloo lugemisega, jutustame lugu ümber, vestleme kaaslastega vaheajast ja täidame vestluse kohta tabelit, lahendame ristsõna.
EESTI KEEL (õ lk 47, tv lk 24)- Moodustame sõnadest lauseid ja kirjutame need vihikusse, mängime naljakat lausete moodustamise mängu ja täidame Päästeametilt saadud toredat brošüüri.
MATEMAATIKA (tr lk 26-27) - Millest koosneb arv 20? Liidame ja lahutame 20 piires üleminekuta, mängime "Kuldvillakut" ja lahendame paarilisega ülesandeid.
KÄELINE- Sul läheb vaja WC papptoru, guašše, pintslit, värvilisi kartonge, kääre ja õlipastelle.
Lõpeta Päästemati brošüüri esimene lehekülg (lausete moodustamine), kus juttu jääle minekust.
Lõpeta matemaatika tr lk 26-27.
TEISIPÄEV
RÜTMIKA
EESTI KEEL (õ lk 48-49, tv lk 25)- Loeme järgmise osa nädala loost, vastame küsimustele, hakkame lauseid laiendama ning harjutame kirjatähtedega kirjutamist.
MATEMAATIKA (tr lk 28-29)-Uurime arve 30, 40, 50 ja 60, arvutame täiskümnetega, lahendame OPIQ-ust ülesandeid ja saadame lahendused õpetajale. Selleks pead oskama siseneda ekooli.
LOODUSÕPETUS (õ lk 44, tv lk 18-19)- Kordame eelmisel poolaastal õpitut, mängime tähelepanumänge ja täidame iseseisvalt töövihikut hindele.
ÕPIABI
Matemaatikas jäi lõpetada leht.
KOLMAPÄEV
MUUSIKA
EESTI KEEL (õ lk 50-51, tv lk 26) -Loeme järgmise osa järjeloost, vastame küsimustele, jutustame loo ümber ja jutustame pildiseeria järgi, moodustame tähtedest sõnu ja sõnadest lauseid.
MATEMAATIKA (tr lk 30-31)- Arvud 70, 80 ja 90, räägime lubatud sõidukiirusest, lahendame tekstülesandeid, lahendame ja mängime rühmas arvutamismänge, lahendame Opiq-us ülesandeid.
KÄELINE- Vaja läheb kahte A4, guašše, veetopsi, laia pintslit, kääre, pulgaliimi, vildikaid ja värvilist paberit.
Eesti keeles jäi lõpetada tööleht, mida hindan. Pööra tähelepanu käekirjale! Joonista ka pilt!
Matemaatikas lõpeta tööleht.
NELJAPÄEV
LIIKUMISÕPETUS
LIIKUMISÕPETUS
EESTI KEEL (õ lk 52-53, tv lk 27) - Loeme järjeloo lõpuni, vastame küsimustele ja arutleme pala õle, räägime muinasjutu tunnustest, mõistatame piltide ja kirjelduste järgi muinasjutte, mängime muinasjutu Kahoot`i, järjestame lõike ja lavastame muinasjutte.
EESTI KEEL
13.50-14.35 robotiring
Õpi lühidalt jutustama oma valitud muinasjuttu.
REEDE
KÄELINE-Vaja läheb kääre, liimi ja värvilisi pliiatseid.
EESTI KEEL -Täna läheb vaja ainult õpikut. Mängime nädala loo kohta võistlusmängu, mängime muinasjuttude Kahoot`i, jutustame üksteisele muinasjutte ja teeme hindele testi.
MATEMAATIKA- Asju pole vaja kaasa võtta. Lahendame töölehti selle nädala teemade kohta.
MUUSIKA
TOREDAT UUT AASTAT!
Meenutused eelmise aasta viimasest nädalast
Koos 5.klassiga klassijuhataja tunnis Kahoot'i mängimas.
Tundides lööme ka tantsu. Siin eesti keele tunni liikumisülesanded päkapikkudele.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar